top of page
Пошук

Крила, на яких я

Оновлено: 29 вер. 2021 р.



Paragliders I've flown

Суб'єктивні враження, парою речень.

Sky Country Scooter M (80-100)

Flown: 20 h

Крило було ушатане, і перша Б-шка, на якій я літав після шкільних непорозумінь.

Якби не Скутер, закинув би парапланеризм ще на початку. Перші викручені потоки, польоти на Боржаві. Під базу все тоді не виходило докрутити. Але це вже був наркотик.


Skywalk Chili 4 XS (75-95)

Flown: 65 h

Нове крило, перші повноцінні маршрути. Виїзди до Грузії, на Тенеріфе.

Жорстке і монолітне, якщо складалось, то агресивно, якщо заходив в сильний потік - добряче кидало.

Очевидно, що не розкрив його повний потенціал, оскільки новий власник (Володя Ковальов) літає більше і краще ніж літалось мені. Але призове місце на Кубку Карпат 2020 зайняти я встиг :)


Sky Country Mystic 4 M (80-100)

Flown: 12 h

Демо крило, надане Скай Кантрі. Перша С-шка. Жива і летюча. Перший бівак у Колочаві, і повернення (майже) на другий день. Це було вау. Досі з приємністю згадую його інформативність і приємні відчуття в польоті.


Axis Venus SC M (85-105)

Flown: 25 h

Перші маршрутні 100+ км. Шопки - Карпати. Венус був just ok. Крило я продав через те, що хотів спробувати менший розмір. І досі не спробував 🙈

Niviuk Peak 4 (95-115)

Flown: 10 h

Перша двохрядка. Повтор польоту до Колочави.

Дуже сподобалось керування, аксель - все. Але це було крило Миколи Струка, тож довелось повернути 😄. Насправді, воно ще й було завелике, з низом вилки 95 кг, коли я з баластом 93 важу.


Sky Country Discovery 2 M (80-100)

Flown: 1 h

Крило Назара. Політав раз чи два восени/взимку на Шопках в динаміку. Праска. Тупе і нецікаве.


Ozone Mantra 3 M (85-105)

Flown: 5 h

Ушатана Мантра, але з новою стропною. Вона дується, погано виводиться. Тканина така, наче це сумка-плащовка. Але разом з тим 90 км пролетів, і вперше до Тернополя.


S.E.A. Rush Endeavour (75-95)

Flown: 0.33 h

Страшно було.


Ozone Delta 2 ML (85-105)

Flown: 44 h

Найкомфортніше крило станом на сьогодні для мене. З хорошим глайдом, саме прагне зайти в потік, гарно відпрацьовує турбулентність. Трохи повільніше і гірше летить від нових дельт.

Ozone Rush 5 MS (75-95)

Flown: 0.2 h

10 хвилин динаміку на Шопках залишили враження крила надзвичайно ефективного в поворотах. Я міг розвернутись майже на місці без втрати висоти. Так наче крило це ніж, а повітря намазане маслом.


Axis Vega 5 M (85-95)

Flown: 2 h

Потоки крутить, вперед летить. Але відчутно відстає від Дельти 3 по швидкості і глайду. В турбулентному повітрі таке відчуття, що це ще посилюється. Але живе і інформативне, цього не забереш


Axis Mercury XC Proto L (95-115)

Flown: 5 h

Важко вивести (довжелезне), ліниво повертає. І якщо з пірнанням в потоки і глайдом все ок, то я не мав такого відчуття неймовірного приросту швидкості на акселераторі, або ж накопиченої енергії крила, як це було з Піком 4. Можливо менший розмір буде кращим.


Axis Comet 4 M (75-100)

Flown: 10 h

Кльове! На ньому я вперше злітав з Боржави на Пікуй. Все як на Дельті, але ще трохи спокійніше. Дуже приємне крило в керуванні і поведінці.


--

Тандеми


S.E.A. Aeromaster 42 EN-B

Два польоти згори донизу на Боржаві ввечері.

Повільний, праска. Літати удвох, це окреме задоволення. Але керування мені категорично не подобалось


S.E.A. Voyager EN-C

Політ з затяжки в Кременці і політ на Боржаві згори донизу.

Вояджер, був задуманий, як маршрутний тандем. І він дійсно відчувається і рулиться краще. Цікаво було б спробувати його в термічних умовах.

8 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
Post: Blog2_Post
bottom of page